Våra anställda är navet i hela verksamheten

Våra personliga assistenter är för oss nyckeln och samtidigt navet till en framgångsrik personlig assistans.

Det är våra assistenter som är våra kunders förlängda armar och ben. Därför håller vi en nära relation även till våra kära medarbetare. Anhöriga till den som behöver assistans spelar en mycket viktig roll.

Som anhörig känner man till behov, vanor och önskemål, kunskaper som kan vara guld värda i utformningen av assistansen. Därför är det alltid vår ambition att ha en nära relation och kontakt också med anhöriga, förmyndare eller en god man.

Genom att värna om och vårda vår personal på rätt sätt så vet vi att ni känner er trygga och nöjda med oss som arbetsgivare och kan därför fokusera er på yrket som personliga assistenter och vara tillgängliga för våra kunder så att dem i sin tur blir nöjda.

För säkerheten använder vi oss av Försäkringskassan godkända tidsredovisningssystem (Aiai) som som också ökar bekvämligheten för dig som assistent då du kan se ditt dagsaktuella schema och din tidsrapport när som helst i din dator eller smartphone.

Bra assistans i Örebro är alltid i behov av ambitiösa och engagerade medarbetare. Lämna gärna en intresseanmälan till oss så tar vi kontakt med dig efter de behov som föreligger.

Bra Assistans i Örebro AB är medlemmar i arbetsgivarorganisationen KFO och tillämpar även kollektivavtal anpassad för branschen personlig assistans.